Otsikko
Mihin on kadonnut Rikhardinkadun kirjastosta iso määrä sanomalehtitilauksia viime kuukausina? Siellä oli loistavat valikoimat suomalaisia sanomalehtiä. Olen…

Kysytty

Mihin on kadonnut Rikhardinkadun kirjastosta iso määrä sanomalehtitilauksia viime kuukausina?
Siellä oli loistavat valikoimat suomalaisia sanomalehtiä.
Olen kysynyt asiaa sähköpostitse, ei vastausta.
Missä Helsingin kirjastoissa on hyvät sanomalehtivalikoimat?
Ja puhun nyt paperilehdistä.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Helsingin kaupunginkirjaston suurimmat sanomalehtivalikoimat löytyvät seuraavista yksiköistä:

Pasilan kirjasto /  43 lehteä

Oodi / 32

Vuosaaren kirjasto / 24

Kallion kirjasto / 23

Itäkeskuksen kirjasto / 20

Malmin kirjasto / 18

Töölön kirjasto / 17

Rikhardinkadun kirjasto / 15

Espoon kaupunginkirjaston suurin sanomalehtivalikoima:

Sellon kirjasto (Leppävaara) / 24

Vantaan kaupunginkirjaston suurin sanomalehtivalikoima:

Tikkurilan kirjasto / 32