Otsikko
Mihin on kadonnut "lainassa olevat teokset" helmet.fi:stä? Vai muistanko väärin että niitä olisi koskaan näkynytkään? Kait niitä nyt jotenkin voi päästä…

Kysytty

Mihin on kadonnut "lainassa olevat teokset" helmet.fi:stä? Vai muistanko väärin että niitä olisi koskaan näkynytkään? Kait niitä nyt jotenkin voi päästä uusimaan/tarkastamaan viimeiset lainapäivät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En tiedä, millainen tilanne kysyjällä on ollut. Helmetissä on saattanut olla väliaikainen ongelma. Ainakin tällä hetkellä Helmet toimii ja lainatiedot pääsee tarkistamaan Omat tietoni -sivulta. Siis valitse Helmetin etusivulta Omat tietoni, kirjoita kirjastokortin tunnus ja tunnusluku ja jatka. Lainat ja niiden eräpäivät näkyvät ensimmäisenä. Jos olet unohtanut tunnuslukusi ja olet aikaisemmin ilmoittanut kirjastolle sähöpostiosoitteesi saat postiisi uuden tunnusluvun Unohditko tunnuslukusi ? - painiketta painamalla. Jos sinulla ei ole tunnuslukua ollutkaan tai jos et ole ilmoittanut sähköpostiosoitettasi kirjastolle, tunnusluku täytyy käydä pyytämässä jostakin Helmet-kirjastosta.