Kun yritän varata lehteä, en voi valita numeroa. Miten voisin lainata lehdestä juuri tietyn numeron?

Kysytty

Kun yritän varata lehteä, en voi valita numeroa. Miten voisin lainata lehdestä juuri tietyn numeron?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehtivaraus Helmetissä tehdään hiukan muista varauksista poiketen:
Ensin etsitään lehden tiedot, sitten klikataan varaa-painiketta ja vasta sitten tulee valittavaksi noutokirjasto ja sen jälkeen halutun lehden numero.