Otsikko
Haluaisin lukea Arto Virtanen: Aika suuri hämäys. Parnasso 3/2012 artikkelin. Mistä saisin sen nopeimmin luettavakseni?

Kysytty

Hei,
Haluaisin lukea
Arto Virtanen: Aika suuri hämäys. Parnasso 3/2012
artikkelin. Mistä saisin sen nopeimmin luettavakseni?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parnasso on lainakappaleena Rikhardinkadun kirjastossa (säilytetään 7 vuotta). Nro 3/2012 on siellä nyt hyllyssä. Voit tehdä varauksen Helmetin kautta (www.helmet.fi) tai soittaa Rikhardinkadun kirjastoon (puh. 31085908) ja siellä tehdään varaus. Voit noutaa lehden sitten haluamastasi helmet-kirjastosta. Pysyvästi Parnassoa säilytetään Pasilan kirjastossa, jossa se on luettavissa (ei kotilainaan)