Mielessäni pyörii lapsuudessani kuultu runo mutta en muista sitä kokonaan.Siinä oli seuraavanlaisia säkeitä: Kun herätyskello soi ärhäkästi koko Mirrilän väki…

Kysytty

Mielessäni pyörii lapsuudessani kuultu runo mutta en muista sitä kokonaan.Siinä oli seuraavanlaisia säkeitä: Kun herätyskello soi ärhäkästi koko Mirrilän väki nousi ketterästi. kiireintä oli äiti-Lotalla, ensin Pekka piti käyttää potalla. Jatkaen apua humanitääristä, vielä pöksyt piti ostaa sääristä.
Muuta en sitten muista.( Nimi saattoi olla Aamutoimet Mirrilässä)
Olisin tosi kiitollinen jos tämä löytyisi jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä runo jäi arvoitukseksi. Olisiko lukijoilla tietoa siitä?