Otsikko
Me otimme lapsille kirjoja lainaan juuri ennen koronaa ja kirjat ovat edelleen meillä, koska ei ole ollut mahdollisuutta palauttaa niitä oodiin. Voimmeko…

Kysytty

Hei. me otimme lapsille kirjoja lainaan juuri ennen koronaa ja kirjat ovat edelleen meillä, koska ei ole ollut mahdollisuutta palauttaa niitä oodiin. Voimmeko palauttaa ne kannelmäen kirjastoon ja miten iso lasku koronan takia meille nyt tulee kirjojen ollessa myöhässä jo aika kauan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Ensinnäkin voit palauttaa kirjat Kannelmäen kirjastoon tai mihin tahansa muuhun Helmet-kirjastoon (Espoon, Helsingin, Vantaan tai Kauniaisten kirjastot). Maksua noista lainaamistasi kirjoista ei mene. Kirjaston aineisto ei eräänny sellaisena  päivänä, kun kirjasto on kiinni. Eräpäiviä, jotka osuivat Koronan aiheuttaman sulun ajalle, siirrettiin keskitetysti Helmet-kirjastojen toimesta eteenpäin.