Otsikko
Markku Aron kappale, jonka nimessä on sana suru tai joku suru-sanan muoto?

Kysytty

Markku Aron kappale, jonka nimessä on sana suru tai joku suru-sanan muoto?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Markku Aron levyttämät kappaleet löydät Suomen äänitearkiston sivuilta (http://www.yle.fi/aanilevysto/firs/) valikoimalla sivukehyksestä Kevyen musiikin kappaleet ja kohdasta esittäjät A-kirjaimen, jolloin löydät Markku Aron. Listasta ei löydy kappaletta, jonka nimessä esiintyisi sana suru, mutta vastaavia kylläkin. Ehkä tunnistat etsimäsi, kun selaat kappaleita. Voit myös samassa osoitteessa käydä läpi kappaleita, joiden nimessä sana suru esiintyy.