Löytyykö internetistä palvelua, johon voisi tallentaa äänitteitä omalla profiililla toisten kuunneltavaksi? Tarkoitan vähän samanlaista ideaa kuin Youtubessa,…

Kysytty

Löytyykö internetistä palvelua, johon voisi tallentaa äänitteitä omalla profiililla toisten kuunneltavaksi? Tarkoitan vähän samanlaista ideaa kuin Youtubessa, mutta Youtubeen ei voi tallentaa pelkkää ääntä, enkä voi muokata äänitettä Youtube-muotoon. Haluaisin löytää edellä kuvaamani tapaisen äänitepalvelun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin asiaa musiikkiosastomme mediaohjaajalta ja hän kertoi, että Soundcloud (https://soundcloud.com/) on paljon käytetty ja hyväksi todettu palvelu omien nauhoitusten jakamiseen. Se on englanninkielinen, mutta on toiminnoiltaan hyvin kattava.