Mä palautin tänää kirjasto autolle rikkinäisen levyn mikä meni mulla rikki nii paljon sen korvaus maksaa ku se on apulannan levy joka on ostettu kirjastoon…

Kysytty

moi mä palautin tänää kirjasto autolle rikkinäisen levyn mikä meni mulla rikki nii paljon sen korvaus maksaa ku se on apulannan levy joka on ostettu kirjastoon markka aikaan ja se on 2001 levy (kirjasto autolla tiedetään asiasta siis että se on rikki mutta ei tiedä hintaa(

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Levyn hintaa kannattaa kysyä Karijoen pääkirjastosta. Soita, lähetä viesti tai mene käymään kirjastossa. Yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.karijoki.fi/site;jsessionid=C2D42A6DBFDBADB30AF9B51DF185FDA2…