Luottokorttimaksusta voi tehdä reklamaation, jos myyjä ei pysty toimittamaan tuotetta tai palvelua, josta asiakas on maksanut, eikä palauta rahoja. Tällaisessa…

Kysytty
26.2.2021

Luottokorttimaksusta voi tehdä reklamaation, jos myyjä ei pysty toimittamaan tuotetta tai palvelua, josta asiakas on maksanut, eikä palauta rahoja.
Tällaisessa tapauksessa asikas saa korvauksen pankin/luottokunnan kautta, mutta mitä tapahtuu myyjälle? Saako myyjä sakkoa tai muuta sanktiota vai selviääkö ilman seuraamuksia?

Vastaus

Vastattu
2.3.2021

Valitettavasti tähän meillä ei ole antaa vastausta, mutta Finanssivalvonnalla voisi olla. Tässä yhteystiedot https://www.finanssivalvonta.fi/finanssivalvonta/yhteystiedot/

Kilpailu- ja kuluttajavirastosta mahdollisesti osataan myös vastata, yhteystiedot https://www.kkv.fi/yhteystiedot/

0 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.