Luokitellaanko Chistopher Hart:in mangan piirrustus oppaat aikuisten vai lasten kokoelmaan?

Kysytty

Luokitellaanko Chistopher Hart:in mangan piirrustus oppaat aikuisten vai lasten kokoelmaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Christopher Hartin piirustusoppaat kiinnostavat sekä lapsia että vanhempiakin kirjaston käyttäjiä, joten hänen kirjojaan voi löytyä sekä aikuisten että lasten osastoilta kirjastosta riippuen. Kannattaa tarkistaa asia kussakin kirjastossa erikseen.

Nuorten osastoon sijoitetusta aineistosta ei peritä Vantaan kirjastoissa varausmaksua. Aikuisten osaston aineistosta peritään 50 sentin varausmaksu varattua aineistoa kirjastosta noudettaessa.