Luin pienenä kirjan, jossa puhuttiin prinsessoista ja annettiin ohjeita miten prinsessat käyttäytyy jne. Haluaisin tosi kovasti löytää sen kirjan, mutta en…

Kysytty

Luin pienenä kirjan, jossa puhuttiin prinsessoista ja annettiin ohjeita miten prinsessat käyttäytyy jne. Haluaisin tosi kovasti löytää sen kirjan, mutta en löydä. Sen muistan, että se oli aika paksu, ja siinä oli pinkit kannet. Olisiko mitään tietoa mikä kirja se voisi olla?

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Meg Cabotin kirja Prinsessatunnit: opas tuleville prinsessoille? Se on ilmestynyt vuonna 2004 ja tarjoaa humoristista tapakasvatusta. Kirjassa on pinkit kannet ja siinä on 138 sivua.

Keski-kirjastojen kokoelmista kirja löytyy täältä: https://keski.finna.fi/Record/keski.276901