Otsikko
Luin nuorempana (n. 2005-2010) Heinolan kaupunginkirjastossa nuortenkirjan, jonka nimi on päässyt unohtumaan ja haluaisin löytää taas teoksen! Kirjassa oli…

Kysytty

Hei! Luin nuorempana (n. 2005-2010) Heinolan kaupunginkirjastossa nuortenkirjan, jonka nimi on päässyt unohtumaan ja haluaisin löytää taas teoksen! Kirjassa oli tummat kannet, nimi oli muistaakseni matka *jonkin* huipulle? Tai vuorille? Kirjassa yhdessä matkaan lähtivät haamu joka asui aikaisemmin kengässä erään talon ullakolla, pölypallero ja jokin muukin hahmo vielä jota en muista. Toivottavasti joku tunnistaisi tästä, olisi ihana löytää kirja uudelleen!

Vastaus

Vastattu

Muistelemasi kirja on Inga Röningin Kohti Pystynyppyläin puhurivuoristoa (Tammi 2005). Kirjassa seikkailevat Konsta ja hänen kissansa Tilliäinen, Pölypallo Böltsi ja kummitus Arhippa.