Otsikko
Luin lapsena kirjasarjan, jonka osat käsittelivät kivi-, pronssi- ja rautakautta sekä viikinkiaikaa. Nyt toivoisin kummilapseni saavan lukea nämä samat kirjat…

Kysytty

Hei,

Luin lapsena kirjasarjan, jonka osat käsittelivät kivi-, pronssi- ja rautakautta sekä viikinkiaikaa. Nyt toivoisin kummilapseni saavan lukea nämä samat kirjat. Mikä kirjasarja mahtaisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kyseessä on varmaan Kaija Österlundin Risto-sarja:

Riston retki kivikauteen

Risto saapuu rautakauteen

Risto pronssikaudessa

Risto ja viikingit.

Kirjat ovat varattavissa Vaski-verkkokirjastosta.