Otsikko
Luin kauan sitten Dean Koonzin kirjan, jonka juonessa oli sokea pikku poika, joka siirtyi välillä toiseen ulottuvuuteen, jossa hän ei ollutkaan sokea. Tässä…

Kysytty

Hei, luin kauan sitten Dean Koonzin kirjan, jonka juonessa oli sokea pikku poika, joka siirtyi välillä toiseen ulottuvuuteen, jossa hän ei ollutkaan sokea. Tässä ulottuvuudessa oli myös edesmenneet sukulaisensa.
En millään muista kirjan nimeä ja haluaisin sen lukea uudelleen, koska siinä lopussa oli pitkä selvitys kvanttifysiikan ihmeistä liittyen kirjan aiheeseen?

Vastaus

Vastattu

Etsimäsi kirja voisi olla Dean R. Koontzin Pimeyden enkeli (From the corner of his eye, suom. Kari Salminen, 2002).

Alla on linkki teoksen tietoihin kirjallisuusverkkopalvelu Kirjasammossa.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_7541