Otsikko
Luin jostain, että Suomen kirjastojen lainausmääristä teoksittain saa tietoja vain Helmetin alueelta. Mistä ne tiedot löytyvät? Minua kiinnostavat erityisesti…

Kysytty

Luin jostain, että Suomen kirjastojen lainausmääristä teoksittain saa tietoja vain Helmetin alueelta. Mistä ne tiedot löytyvät? Minua kiinnostavat erityisesti itseni ja vaimoni kirjoittamat kirjat (Ahde & Hakkarainen: Matti Ahde.Sähkömies ja Arramies & Hakkarainen: Viimeinen pisara).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anteeksi vastauksen viivästyminen. HelMet-kirjastot toimittavat Sanastolle nimekekohtaisia lainaustilastoja. Ottakaa siis yhteyttä sinne.

http://www.sanasto.fi/