Otsikko
Luin joskus 80-luvulla(?) sarjakuva albumin joka sijoittuu historialliseen, ranskankieliseen (Kanada? Ranska? Belgia?) ympäristöön. Juttu kertoi nuoresta,…

Kysytty

Luin joskus 80-luvulla(?) sarjakuva albumin joka sijoittuu historialliseen, ranskankieliseen (Kanada? Ranska? Belgia?) ympäristöön. Juttu kertoi nuoresta, susien kanssa elävästä pojasta jonka erakkoystävä aiotaan polttaa ihmissutena. Oikea ihmissusi on notaari. Värillinen, suomeksi käännetty, mutta en muista tekijän enkä albumin nimeä. Mukana toinen lyhyempi tarina jossa ritari auttaa pojan susiystävän ansasta

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä taitaa olla Eric: Tetfol suden poika (Helsinki : A-lehdet, 1984; alkup. Le fils du Loup). Tässä blogissa on kansikuva ja juonikuvaus, joka osuu muistamaasi varsin hyvin.

http://suolakuupielessa.blogspot.com/2014/01/tetfol-suden-poika.html

1 ääntä

Kommentit

Tämähän se oli! Kiitos!