Otsikko
Löytyyköhän mitään vastaavaa teosta kuin Cacciatoren ym. Legopalikoista leopardipalikoihin ruotsiksi, eli kirjaa jossa kerrottaisiin nuoren kasvusta aikuiseksi…

Kysytty

Löytyyköhän mitään vastaavaa teosta kuin Cacciatoren ym. Legopalikoista leopardipalikoihin ruotsiksi, eli kirjaa jossa kerrottaisiin nuoren kasvusta aikuiseksi,murrosiästä, seksuaaliterveyteen liittyvistä asioista jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen yhteisestä Helmet-aineistohausta löytyy ruotsinkielistä kirjallisuutta poikien seksuaalikasvatuksesta seuraavasti:
- Forssberg, Manne: Kukbruk: en bok om kärlek, känslor och kön för unga killar och andra undrande, 2004
- Höjer, Dan: Lilla snoppboken, 2002
- Vad en ung man bör veta : fråga Darling de lux, 1999
- Nordahl, Bertill: Pojkkön: Sex- och samlevnadsundervisning på mellanstadiet, 1996

Yleisesti nuoretn seksuaalikasvatusta koskevia kirjoja ruotsiksi löytyy Helmet-tietokannasta seuraavasti:
- Hamberg, Emma: Kärlek & 6: från pirr till petting, 2003
- Janouch, Katerine: Sexsvar, 2002
- Ungdomspsykologi: utveckling och livsvillkor, 2001
- Edvall, Lilian: Kärleksboken, 2000
- Fagerström, Grethe: Jag vill veta: en bok för stora barn om sexualität, känslor och kärlek, 1995

Kirjojen saatavuustiedot voi tarkistaa Helmet-tietokannasta, osoitteesta www.helmet.fi .