Onko olemassa niin sanotusti heikkolahjaiselle aikuiselle sopivia kirjoja, joissa selitetään mahdollisimman yksinkertaisesti ja helposti ymmärrettävällä…

Kysytty

Onko olemassa niin sanotusti heikkolahjaiselle aikuiselle sopivia kirjoja, joissa selitetään mahdollisimman yksinkertaisesti ja helposti ymmärrettävällä tavalla mitä parisuhteessa oleminen oikein oikein ja mitä kaikkea siihen oikeastaan kuuluu?

Vastaus

Vastattu

Muutama selkokirja löytyy aiheesta.

Haaveita ja haluja. Selkokielisiä tarinoita seksuaalisuudesta. Kirjoittanut Satu Hyttinen.

Niinan juhlapäivä ja muita tarinoita. Kirjoittanut Sirpa Palokari.

Seksistä selkoa. Kirjoittanut Tittamari Marttinen.

Kahden. Rakkaudesta ja seksistä selkokielellä. Kirjoittanut Pertti Rajala.

Avioliittotesti. Kirjoittanut Veera Nieminen. Tämä on romanttinen hyvänmielen kirja siitä millaista parisuhde voisi olla.