Jos 32 ikävuoteen mennessä ei ole vielä seurustellut, voiko silti joskus seurustella?

Kysytty

Jos 32 ikävuoteen mennessä ei ole vielä seurustellut, voiko silti joskus seurustella?

Vastaus

Vastattu

Varmasti voi, mutta se vaatii tietosia muutoksia asenteessa. Ainakin jos on uskomista amerikkalaisiin deittisivustoihin, joilla moni näyttää kyselevän samaa. Esim. theadultman.com tai Datingmetrics.com