Löytyyköhän Lapin maakuntakirjastosta matkaopasta tai edes kirjoituksia ranskalaisesta kaupungista Lille?

Kysytty

Löytyyköhän Lapin maakuntakirjastosta matkaopasta tai edes kirjoituksia ranskalaisesta kaupungista Lille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapin maakuntakirjastosta ei löydy suoraan Lille-matkaopasta, ja kovin ovat Ranskaa koskevat oppaat lainassa, jotta voisin tarkistaa olisiko niissä mitään.
Kirjakaupan sivulta löytyi pari opasta, joista yhden voisimme hankkia. Bradt Travel Guides-kustantajalta Lille: the Bradt Mini-Guide (296 s.), Automobile Ass:n Essential Lille 2006 (150 s.)ilmestymispäivä 20060100.

Allaolevassa nettiosoitteessa on perustietoja Lillestä
http://en.wikipedia.org/wiki/Lille