Otsikko
Löytyykö teosta Tuovilanlahdesta lähtöisin olevan Helvi Mykkäsen (Mömlaad), Mitteepä pellavapiä.

Kysytty

Löytyykö teosta Tuovilanlahdesta lähtöisin olevan Helvi Mykkäsen (Mömlaad), Mitteepä pellavapiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä tämä kirja?

Lönnblad, Helvi: Mittee se pellavapiä? : Mykkästen, Zacheusten ja Rissasten vaiheita Pohjois-Savossa 1600-luvulta lähtien sekä kuvaus nuoruudesta 1930- ja 40-lukujen Tuovilanlahdessa

Kirja on saatavilla ainakin Kuopion kaupunginkirjastosta. Voitte tehdä siitä kaukolainapyynnön oman kirjastonne kautta.