Etsin Päivi Antolan toimittamaa kirjaa "Papin lapset" ( Ajatuskirjat 2007) , mutta en löytänyt. Mikäli sitä ei ole, ehdotan sen hankkimista. Siinä on…

Kysytty

Etsin Päivi Antolan toimittamaa kirjaa "Papin lapset" ( Ajatuskirjat 2007) , mutta en löytänyt. Mikäli sitä ei ole, ehdotan sen hankkimista. Siinä on kiintoisia tarinoita mm. Arhimäkien suvusta ja henkilöistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksen nimessä sanat kirjoitetaankin yhteen Papinlapset ja teosta löytyy hyvin kirjastoista.