Onko olemassa yksittäistä sanaa tai lyhyttä ilmausta, joka tarkoittaa päiväkirjan ja muistelmien sekoitusta?

Kysytty

Onko olemassa yksittäistä sanaa tai lyhyttä ilmausta, joka tarkoittaa päiväkirjan ja muistelmien sekoitusta?

Vastaus

Vastattu

En ole koskaan kuullut termiä kysytylle yhdistelmälle, enkä sitä etsimälläkään löytänyt. Elämäkerta saattaa sisältää sekä päiväkirjamerkintöjä että muistelmia, mutta se ei tarkoita ainoastaan niiden yhdistelmää.