Otsikko
Löytyykö teiltä suomennosta Dylan Thomasin runosta Fern Hill? Ainakin Aale Tynni ja Tuomas Anhava ovat suomentaneet sen.

Kysytty

Hei, löytyykö teiltä suomennosta Dylan Thomasin runosta Fern Hill? Ainakin Aale Tynni ja Tuomas Anhava ovat suomentaneet sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Dylan Thomasin runon "Fern Hill" suomennos löytyy useammastakin teoksesta.

Tuomas Anhavan suomennoksena runo sisältyy mm. seuraaviin teoksiin:

Maailmankirjallisuuden mestarilyriikkaa (toim. Maunu Niinistö, WSOY , 1967)
Runon suku : valikoima suomeksi elävää käännöslyriikkaa (toim Jarkko Laine, otava, 1991)
Minä kirjoitan sinulle kaukaisesta maasta : runosuomennoksia (toim. Helena ja Martti Anhava, Otava, 2003)

Aale Tynnin suomennos sisältyy kokoelmaan "Tuhat laulujen vuotta : valikoima länsimaista lyriikkaa" (WSOY, useita painoksia)

Saat runon Tuomas Anhavan suomennoksena kokonaisuudessaan sähköpostiisi.

Lähde:
http://runotietokanta.kaupunginkirjasto.lahti.fi/fi-FI/