Löytyykö teiltä listaa kaikista kustantajista, jotka julkaisevat satukirjoja? :)

Kysytty

Hei, löytyykö teiltä listaa kaikista kustantajista, jotka julkaisevat satukirjoja? :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valmista listaa satukirjojen kustantajista en onnistunut löytämään. Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmiin hankittiin vuonna 2016 satu- ja kuvakirjoja seuraavilta kustantajilta.

Arktinen Banaani
Aurinko Kustannus
Bazar
Egmont
Etana Editions
Gummerus
Haamu Kustannus
HD Kustannus
Jalava
Karisto
Kirjalabyrintti (e-kirjoja)
Kunsti Kustannus
Kustannus Mäkelä
Kustannus Oy Pieni Karhu
Kustantamo S&S
Kvaliti
Lasten Keskus
Lector Kustannus
Marketiimi
Minerva
Mini Kustannus
Myllylahti
Nordbooks
N-Y-T-NYT Oy
Otava
Pen & Paper
Päivä
Readme.fi
Sandviks
Sanoma
Satukustannus
Savukeidas
Sitruuna Kustannus
Tactic Publishing
Tammi
Teos
Wickwick
Viisas Elämä
WSOY

Listasta puuttuvat esim. järjestöt ja museot, jotka ovat julkaisseet jonkin omaan toimintaansa liittyvän kirjan. Lisäksi hankittiin myös omakustanteina julkaistuja kirjoja.