Löytyykö teiltä kopiokone? Ja jos löytyy niin minkähintainen yksi kopio on? Ja millä kolikoilla toimii?

Kysytty

Löytyykö teiltä kopiokone? Ja jos löytyy niin minkähintainen yksi kopio on? Ja millä kolikoilla toimii?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksesi koskee varmaan Kauniaisten kirjastoa.
Siellä kopiokone on käytettävissä kirjaston aulassa lehtilukusalin aukioloaikoina. Tulostaa kaksipuolisia A4- ja A3-sivuja, sekä mustavalkoisina että värillisinä.
Helmet kirjastoissa on yhteiset kopiohinnat:
Alla luetellut maksut peritään niissä kirjastoissa, joiden palveluihin ko. tuotteet kuuluvat.
Itsepalvelukopio 0,40 € / sivu
Tuloste 0,40 € / sivu
Mikrofilmi- ja mikrokorttikopio 0,50 € / kpl
Kopiokalvo 0,50 € / kpl

Kopiot voi maksaa kirjaston tiskillä joko käteisellä tai maksukortilla.