Löytyykö teiltä aiheesta hajuvedet jotain tietoa? eli onko teillä kirjoja joissa olisi paljon tietoa hajuvesistä?

Kysytty

löytyykö teiltä aiheesta hajuvedet jotain tietoa? eli onko teillä kirjoja joissa olisi paljon tietoa hajuvesistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista kirjoista on sinulle varmasti hyötyä.

Horn Effi, Tuoksujen kirja – hajuvesien lumoava maailma. Karisto 1968.
Drostel Janina, Laventeli, kaneli ja ruusupuu : aistillisten tuoksujen maailma. Arkki 2007
Wildwood Chrissie, Tuoksujen lumoa : luo yksilöllisiä tuoksuja eteerisistä öljyistä. Karisto 1995.

Ehkä kannattaa aloittaa Effi Hornin Tuoksujen kirjasta.
Jos aikaa ja kiinnostusta riittää, myös seuraavat kannattaa muistaa:
Ackerman Diana, Aistien historia. WSOY 1991.
Süskind Patrick, Parfyymi : erään murhaajan tarina’, mainio romaani hajuvesien maailmasta.
Otava 1986.

Kaikkia kirjoja löytyy Helsingin kaupunginkirjastosta, saatavuuden voit tarkistaa Helmet-aineistotietokannasta www.helmet.fi