Yritin etsiä googlesta, mikä vanha hajuvesi voisi olla kyseessä mutta en muista hajuveden nimeä. Kyseessä on 80- tai 90 -luvun alun valkoinen pullo (olisiko…

Kysytty

yritin etsiä googlesta, mikä vanha hajuvesi voisi olla kyseessä mutta en muista hajuveden nimeä. Kyseessä on 80- tai 90 -luvun alun valkoinen pullo (olisiko posliinia),jossa on vaaleanpunaisten ruusujen/ruusun kuva. Muistelen, että tämä ei olisi suihkutettava hajuvesi..
Minkähän merkin hajuvesi voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla Cacharelin Anais anais? Kuva esim. täällä https://cdon.fi/kauneus-terveys/anais-anais-edt-100ml-p35293276

Kuva poistettu.