Löytyykö tangolle nimi. Laulaa Esko Rahkonen tai Reijo Taipale. On 60 luvun tango. Voi olla kertosäe: Onnenmaa kangastaa rakkain silmissäsi sun. Siihen…

Kysytty

Löytyykö tangolle nimi. Laulaa Esko Rahkonen tai Reijo Taipale. On 60 luvun tango.

Voi olla kertosäe: Onnenmaa kangastaa rakkain silmissäsi sun. Siihen katsomaan jään ja jälleen unhoitun.

Ei ole Onnenmaa kappale. Tällä on ilm. joku muu nimi. Muistaako kukaan?

Vastaus

Vastattu

Sanoin "Onnen maa kangastaa rakkain silmissäsi sun" alkaa Unto Monosen tango Rakastunut. 60-luvulla sen levytti ainakin "Suomen Robertino" Matti Hyvönen.

https://www.youtube.com/watch?v=Ieo5c2IrWGM

2 ääntä

Kommentit

Hei hyvä kysyjä! Kyseinen tango on Matti Hyvösen levyttämä samalta sinkulta kuin
Tango petturille

Hei hyvä kysyjä! Kyseinen tango on Matti Hyvösen levyttämä samalta sinkulta kuin
Tango petturille

Hei hyvä kysyjä! Kyseinen tango on Matti Hyvösen levyttämä samalta sinkulta kuin
Tango petturille

Vastaus oli täydellinen