Missähän laulussa laulettiin, että:"kädessäsi on, viiva kohtalosi kaunistamaton, tulkitsenko sen, näin kysyi multa tumma nainen" tai ainakin lähes näin? Kiitos…

Kysytty

Missähän laulussa laulettiin, että:"kädessäsi on, viiva kohtalosi kaunistamaton, tulkitsenko sen, näin kysyi multa tumma nainen" tai ainakin lähes näin? Kiitos jos löysät sen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkosta löytyvän Suomalaisen musiikin kotisatama-sivuston mukaan

https://finnishsongwriters.wordpress.com/2016/11/12/eino-gronin-aanitte…

Eino Grönin taltioiman Tango Romanon alkusanat kuuluvat seuraavasti:

”Kädessäsi on viiva kohtalosi kaunistamaton/ Hän lausui näin ja silloin jäin kuin huumaan lumottuun…"

Tangon on säveltänyt ja sanoittanut Erk Lindström.

Tango Romanon sanat ja nuotit löytyvät teoksesta Lindström, Erik: 20 tangoa.

Youtubesta löytyy myös muiden artistien esittämiä versioita tangosta.