Haluaisin pianonuotit Carlos Gardelin tangoon Por una cabeza Voitteko auttaa etsimisessä. Kiitokset Marja Poutiainen

Kysytty

Haluaisin pianonuotit Carlos Gardelin tangoon Por una cabeza
Voitteko auttaa etsimisessä.
Kiitokset Marja Poutiainen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Carlos Gardelin säveltämästä tangosta Por una cabeza on pianosovitus ainakin seuraavissa nuottijulkaisuissa:

  • Solo tango solo piano. Volume 2 / arrangements by Gustavo Beytelmann (9783702470739)
  • Tango piano : 10 famous tangos for piano solo / arranged by Juan María Solare (979-0-2042-2840-9)

Näitä nuotteja ei näytä olevan Heili-kirjastojen kokoelmissa, mutta Lappeenrannan kirjaston kautta on mahdollista tilata nuotti kaukolainaksi. Ainakin Helmet-kirjastojen (pääkaupunkiseutu) kokoelmista ne löytyvät.

Heili-kirjastoissa on kylläkin muita sovituksia, esimerkiksi Tango tradicional argentino : los tangos de Carlos Gardel (ISMN M-2015-7123-2), mutta se on pianolle ja viululle, ja luultavasti pianon osuus on siinä säestyksellinen.

1 ääntä

Kommentit

Myös Suuressa toivelaulukirjassa, osassa 18, on kosketinsoitinsovitus nimellä Kuoleman paikka. Sovitus on Jaakko Salon.