Otsikko
Löytyykö ruotsalaisen dekkarikirjailijan Stieg Larssonin äänikirjoja suomeksi?

Kysytty

Löytyykö ruotsalaisen dekkarikirjailijan Stieg Larssonin äänikirjoja suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Stieg Larssonin kolmiosaista dekkarisarjaa ei ole tehty suomenkielisiksi äänikirjoiksi ainakaan vielä. Yhtenä ongelmana varmaan on niiden pituus - suunnilleen samanmittainen Da Vinci -koodi on 17 levyä. Asiasta kannattaa lähettää palautetta kirjojen kustantajalle WSOY:lle, jotta he ottaisivat asian harkintaan.