Löytyykö pääkaupunkiseudun kirjastojen valikoimista afrikkalaista (Saharan alapuolinen Afrikka) ruokaa ja reseptejä käsittelevää kirjaa. En onnistunut…

Kysytty

Löytyykö pääkaupunkiseudun kirjastojen valikoimista afrikkalaista (Saharan alapuolinen Afrikka) ruokaa ja reseptejä käsittelevää kirjaa. En onnistunut löytämään Plussasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä Plussassa haun yhdistämällä asiasanat: ruokaohjeet ja Afrikka. Suurin osa tuloksista on englanninkielisiä. Näytät haluavan suomenkielisiä, joten tässä pari niistä:
Ruokamatka Afrikkaan (2000), Flink: Eksoottisia herkkuja (1998) ja Pesonen: Inkiväärihai ja merirosvoaarre - eksoottisia ruokia suomalaisittain (1994).
Saatavuustietoja voit katsoa Plussasta osoitteessa:
http://www.libplussa.fi/