Löytyykö nuottia ILTA TULLUT ON ROOMAAN (Sotto er celo di Roma) sekä VALTATIE 66

Kysytty

löytyykö nuottia ILTA TULLUT ON ROOMAAN (Sotto er celo di Roma) sekä VALTATIE 66

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilta tullut on Roomaan -kappaleen nuotti löytyy Scandia-Musiikin vuonna 1959 julkaisemasta nuotista. Nuotti on ainoastaan Suomen jazz & pop arkistossa:

http://www.jazzpoparkisto.net/yhteystiedot.php

On mahdollista saada nuotti kaukolainaan käsikirjastolainaksi eli kirjastossa käytettäväksi oman lähikirjaston kautta.

Valtatie 66 löytyy alkuperäisellä nimellään Route 66 monesta eri julkaisusta ja nimellä Valtatie 66 ainakin Esa-Markku Juutilaisen nuotista Musa, osasta 9. Suomenkieliset sanat on tehnyt Jussi Raittinen. Suomenkieliset sanat löytyvät erikseen esim. Rokkipokkarista (2011) ja vihkosesta Toivelauluja : iskelmien aarreaitta, osasta 100.