Löytyykö mitään kirjallisuutta työnopastuksesta lähinnä perehdyttämisestä? Itse en löytänyt.

Kysytty

Löytyykö mitään kirjallisuutta työnopastuksesta lähinnä perehdyttämisestä? Itse en löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavassa kysymäänne asiaan liittyvää kirjallisuutta :
1)Lepistö, Irma:
Työpaikan aikuiskoulutus: perehdyttäminen, työnopastus,1992
2)Lepistö, Irma:
Työpaikkakouluttajan käsikirja, 2000
3)Santalahti, Matti:
Työnopastus ja riskien hallinta, 2001 (perehdyttämisestä työturvallisuuden näkökulmasta)

ERI ALAT:
1)Kangas, Pirkko:
Perehdyttäminen palvelualoilla, 2000
2)Perehdyttäminen ja tiimityö--sosiaali- ja terveydenhuollon kehittämismahdollisuuksia,1992. 3)Perehdyttäminen ja työnopastus palvelualoilla, 1992.
4)Perehdyttämisen kehittäminen--opas palvelualojen esimiehille ja työnopastajille, 1992.
5) Uusi työ - uudet haasteet--perehdyttämisen opas kunta-alan esimiehille, 1990.
6)Niskanen, Pekka
Auta auttamaan--käsikirja työnohjauksesta / Pekka Niskanen, Pentti Sorri,
1988 (psykiatrinen sairaanhoito).
Sijainti- ja saatavuustiedot pääkaupunkiseudulla löydät Plussa-tietokannasta http://www.libplussa.fi/

Perehdyttämistä koskeviin kysymyksiin on vastattu tässä tietopalvelussa aikaisemminkin. Vastaukset löytyvät Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun arkistosta. Valitse kohta "kaikki hakusanat" ja valitse hakusanaksi perehdyttäminen. Osoite : http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.asp