Otsikko
Löytyykö mistään suomalaisesta kirjastosta (mielellään pääkaupunkiseudulta) nuottia kappaleeseen Brita Koivunen: Kanssasi saippuakuplassa? Myös alkuperäisen…

Kysytty

Löytyykö mistään suomalaisesta kirjastosta (mielellään pääkaupunkiseudulta) nuottia kappaleeseen Brita Koivunen: Kanssasi saippuakuplassa? Myös alkuperäisen kappaleen nuotti kelpaisi (Lindeborg: Jag vill sitta i en såpbubbla med dig)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä Britt Lindeborgin säveltämän ja sanoittama kappale löytyy Brita Koivusen laulamana vuonna 1961 ilmestyneeltä vinyylilevyltä Aatu ja Iita. Brita Koivusen laulaa kappaleen myös Ylen Iskelmäkaruselli-videotallenteella (1999) Lähde: Suomen kansallisdiskografia Viola: https://viola.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI

Ikävä kyllä nuottia siihen ei ole kirjastoissa.

1 ääntä

Kommentit

Hei, onkohan tilanne edelleen sama että tämän kappaleen nuotti ei ole saatavilla kirjastoista?

Tikkurilan kirjastosta on juuri minulla lainassa nuottikirja "Schlager kungar" sivu 121.