Löytyykö mistään pk-seudun kirjastosta teosta: Mitä missä milloin 1943? Rakas äitini täyttää 60v tänä vuonna ja haluaisin kaivella tietoja tuolta vuodelta…

Kysytty

Löytyykö mistään pk-seudun kirjastosta teosta: Mitä missä milloin 1943? Rakas äitini täyttää 60v tänä vuonna ja haluaisin kaivella tietoja tuolta vuodelta puheeseeni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mitä missä milloin -kirjasarja alkoi ilmestyä vasta vuonna 1950. Joitakin muita historiaa vuosittain käsitteleviä kirjoja kyllä on: Vuosisatamme kronikka, Kronikka 1900-1999 ja Ajantieto: maailman ja Suomen historia 1492-1987. Yhtä vuotta niissä ei tietenkään käsitellä kovin perusteellisesti. Kaikkia näitä kirjoja löytyy monista pääkaupunkiseudun kirjastoista. Saatavuustiedot löydät Helmet-haun kautta (www.helmet.fi).