Otsikko
Löytyykö mistään pääkaupunkiseudun kirjastosta lehteä nimeltään Kirjakauppalehti (2001 numeroita). Tarvitsisin siitä artikkelin opinnäytetyötäni varten.

Kysytty

Löytyykö mistään pääkaupunkiseudun kirjastosta lehteä nimeltään Kirjakauppalehti (2001 numeroita).
Tarvitsisin siitä artikkelin opinnäytetyötäni varten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä lehteä löytyy Pasilan pääkirjastosta, Kallion kirjastosta ja Pitäjänmäen kirjastosta. Pasilan pääkirjasto varastoi lehtiä.

Helsingin kaupunginkirjaston kotisivut ja kirjastojen yhteystiedot osoitteessa http://www.lib.hel.fi/ .