Löytyykö lauluun Leo Ferre, Avec le temps nuotteja?

Kysytty

Löytyykö lauluun Leo Ferre, Avec le temps nuotteja?

Vastaus

Vastattu

Léo Ferrén säveltämä ja sanoittama laulu "Avec le temps" sisältyy esimerkiksi seuraaviin nuotteihin:

Ferré, Léo: Top Léo Ferré : paroles et musique avec accompagnement piano

Salvador, Henri: Performances (sanat, melodia, kosketinsoitin, sointumerkit)

Myös verkosta löytyy nuotteja tähän lauluun esimerkiksi Google-haulla: "avec le temps" ferre pdf.