Löytyykö koko Suomen maasta seuraavia DVD-levyjä: The Three Faces of Eve  (1957, Nunnally Johnson) Voices Within: The Lives of Truddi Chase  (1990, Lamont…

Kysytty

Löytyykö koko Suomen maasta seuraavia DVD-levyjä:

The Three Faces of Eve  (1957, Nunnally Johnson)
Voices Within: The Lives of Truddi Chase  (1990, Lamont Johnson)
The Five of Me  (1981, Paul Wendkos)
Nuts  (1987, Martin Ritt)
Committed  (1984, Sheila McLaughlin, Lynn Tillman)
I Never Promised You a Rose Garden  (1977, Anthony Page)
Bewitched  (1945, Arch Oboler)
Lizzie  (1957, Hugo Haas)
Mockingbird Don't Sing  (2002, Harry Bromley Davenport)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Häkkilintu (Mockingbird don't sing) löytyy Joensuun, Kajaanin, Porvoon ja Tampereen maakuntakirjastoista. Muita ei valitettavasti löydy.