Otsikko
Löytyykö kirjoja missä neuvottaisiin asiakastyytyväisyyskysely-tulosten purkamista excelin avulla?

Kysytty

Löytyykö kirjoja missä neuvottaisiin asiakastyytyväisyyskysely-tulosten purkamista excelin avulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tulosten analysoinnissa voi käyttää apuna kyselytutkimusoppaita, esim. kirjoittamalla Plussa-aineistohakuun, http://www.libplussa.fi/ , asiasanaksi kyselytutkimus tai kirjaston asiakaspäätteellä valitsemalla aihehaun, kirjoittamalla sitten kyselytutkimus ja valitsemalla tämän jälkeen aihetta rajaavista asiasanayhdistelmistä kysymykseen tulevat. Esim. Lottin kirjassa Tehokas markkina-analyysi kerrotaan hyvin kyselytutkimuksen mittausprosessista, mm. taulukoinnista ja tulosten raportoinnista. Myös Excel-oppaista saattaa olla apua.