Löytyykö kirjoja brandi markkinoinnista? Sisäisestä markkinoinnista? Suhdemarkkinoinnista?

Kysytty

Löytyykö kirjoja brandi markkinoinnista? Sisäisestä markkinoinnista? Suhdemarkkinoinnista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kaupunginkirjaston aineistotietokannasta löytyi hakusanoilla suhdemarkkinointi seuraavat teokset: Gummesson, Evert: Suhdemarkkinointi 4P:stä 30R:ään, Yrityksen tietokirjat, Helsinki, 1998 ja Blomqvist, Ralf: Suhdemarkkinointi - asiakassuhteet strategisena kilpailukeinona, Weilin+Göös, Espoo, 1993. Hakusanoilla sisäinen markkinointi löytyi teokset Poikolainen Kirsi: Sijoittajaviestintä - eli miten yritys varmistaa markkinoiden luottamuksen ja menestyy, Grey Eminence, Helsinki, 1996 , Klemi, Matti: Sisäinen markkinointi - palveluyrityksen palapeli, Samerka, Helsinki, 1987, 3.painos sekä saman teoksen kaksi aikaisempaa painosta. Hakusanoilla brandi tai brandimarkkinointi ei löytynyt teoksia. Artikkeliviitetietokanta Aleksista sen sijaan löytyi seuraava viite hakusanalla brandimarkkinointi
Tekijä Varsta, Atte
Otsikko Brandimarkkinointi vähittäiskaupassa
Asiasanat VÄHITTÄISKAUPPA ; MERKKITAVARAT ; BRANDIT

Lehti Ketjuviesti 2 s. 26-27
Kieli fin
Julkaisuvuosi 1997
Kirjojen saatavuustiedot löytyy Plussa-tietokannasta www.lib.hel.fi/plussa.