Otsikko
Löytyykö kirjastosta diasarjaa Aleksis Kiven teoksista (Seitsemän veljestä olisi paras)?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta diasarjaa Aleksis Kiven teoksista (Seitsemän veljestä olisi paras)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy kahta lainattavaa diasarjaa Seitsemästä veljeksestä. Toinen on nimeltään "Jukolan poikien kepponen Männistön muorille" ja toinen "Seitsemän veljestä lukkarin koulussa".

Kirjailijaa taas esittelee diasarja Aleksis Kivi 1834 - 1872.