Otsikko
Löytyykö kirjasta "The kaplan on the vitrine" (kirjailijaa en tiedä) käännöstä suomeksi?

Kysytty

Löytyykö kirjasta "The kaplan on the vitrine" (kirjailijaa en tiedä) käännöstä suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi nimistä kirjaa ei löytynyt. Voisiko tarkoittamasi olla alunperin kreikankielinen Alki Zein kirjoittama nuortenromaani To Kaplani tis Vitrinas, joka on englanniksi käännetty nimellä Wildcat under class? Se on suomennettu useammankin kerran, viimeksi vuonna 1995. Suomennoksen nimi on Villikissa katsoo lasin takaa.