Löytyykö kirjasta jostakin päin suomea kirja Kaikkosten suvusta, nyt etsin lähinnä Ii;n Kaikkosia Tekijästä ei mitään tietoa

21.3.2019

Hei
Tekijästä ei mitään tietoa

26.3.2019

Kaksi kirjaa Kaikkosen suvusta löytyi. Kirjojen tiedoista ei käy ilmi, minkä paikkakunnan Kaikkosia he ovat.

- Kaikkosista Mankisiin (1991). Löytyy Vaalan kirjastosta.

- Pekka Kaikkonen : Historiaa yhden suvun kautta / Esko Kaikkonen (2015). Löytyy ainakin Ylä-Savon Rutakko-kirjastoista.

Voit saada kirjat kaukolainaksi oman lähikirjastosi kautta.

Asiasanat

Kommentit

Kaikkosilla ei näyttäisi olevan sukuseuraa - sitä on netissä kaipaillut joku muukin. Jos olisi, niin kannattaisi kysyä sukukirjaa seuralta, sillä kaikki seurat eivät julkaise teoksiaan siten, että ne olisivat vapaasti saatavissa tai kirjastoissa. Tämä siksi, että sukuseurat ja yhdistykset toisinaan käsittelevät jäsentensä henkilötietoja tms. mikä ei ole julkista.