Mikä kirja se on, missä (nuorehko?) mies tekee autolla reissun lapsuutensa paikkaan, kulkee joen pohjassa sijaitsevassa kaupungissa(?) ja vierailee kuolleiden …

Kysytty

Mikä kirja se on, missä (nuorehko?) mies tekee autolla reissun lapsuutensa paikkaan, kulkee joen pohjassa sijaitsevassa kaupungissa(?) ja vierailee kuolleiden "sijaisvanhempiensa" mädäntyneessä talossa. Lopussa selviää että kaikki on aivoverenvuodon tms aiheuttamaa harhaa. Todellisuudessa mies on ajanut autonsa ojaan matkalla yllä mainittuun paikkaan.

Vastaus

Vastattu

Kukaan vastaajistamme ei ikävä kyllä muistanut tällaista kirjaa. Muistaisikohan joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Mikael Niemi heitettiin mahdollisuutena Twitterissä.