Löytyykö jostain tilastoja espoolaisista lainaajista?

Kysytty

Löytyykö jostain tilastoja paljonko espoolaisia lainaajia on (=kirjastonkäyttäjiä) jaoteltuna esim. naiset/miehet; eri ikäiset; vieraskieliset, jne.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ihan noin tarkkoja tilastoja emme kerää.

Espoolaisia aikuisasiakkaita on 5886871 henkeä ja lapsia sekä nuoria 860848  henkeä.

Lisäksi asiakkaina on henkilökuntaa, laitoksia ja muita kirjastoja.

Yhteensä espoolaisia asiakkaita on 7344 589 kpl.