Löytyykö jostain sellaista kirjaa kuin Muistoja Konalasta ja jonka olisi kirjoittanut paikallisen arkkitehdin lapsenlapsi tms. Aika hatarat tiedot minulla...

Kysytty

Löytyykö jostain sellaista kirjaa kuin Muistoja Konalasta ja jonka olisi kirjoittanut paikallisen arkkitehdin lapsenlapsi tms. Aika hatarat tiedot minulla...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Torbjörn Holmqvistin teos "Konalan seudun historiikki : muistiinpanoja Konalasta ja sen ympäristöstä menneinä aikoina". Tämä Holmqvist on Helsingin sanomien mukaan arkkitehti Selim Arvid Lindqvistin tyttärenpoika.

Kirja löytyy kaupunginkirjaston HelMet-kokoelmasta:

http://www.helmet.fi/record=b1299759~S9*fin