Löytyykö jossain kirjastossa Suuri käsityölehti 2003 nro 6-7. Siinä pitäisi olla kaavoja Baby Born nukelle.

Kysytty

Löytyykö jossain kirjastossa Suuri käsityölehti 2003 nro 6-7.
Siinä pitäisi olla kaavoja Baby Born nukelle.

Vastaus

Vastattu

Pasilan kirjastossa säilytetään Suuren käsityölehden vanhat numerot vuodesta 2003 alkaen.

Lehtiä ei saa kotilainaan, mutta voit lukea niitä paikan päällä ja varmaankin myös kaavojen jäljentäminen on mahdollista.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto